Podcastin käytöstä digitaalisen markkinoinnin välineenä on nyt julkaistu opinnäytetyö.
Terveystalo kokeili kaupallista yhteistyötä podcastissa kesällä 2021. Millaisia tuloksia sillä saatiin aikaiseksi?
Usein luullaan, että b2b-podcastin teko kapealle kohderyhmälle on vaikeaa. Totuus on kuitenkin, että ne ovat usein kaikkein tehokkaimpia.
Pelkkä laadukas sisältö ei enää riitä siihen, että podcast huomataan. Sitä täytyy myös osata markkinoida erilaisissa kanavissa.
Moni asiakkaistamme pohtii podcastin hankintaa pitkään, ennen kuin tilaa sen Suomen Podcastmedialta. Kerromme, mikä heitä usein mietityttää.
Suomen Podcastmedia ei ole rakentanut suurta studiota äänityksiä varten. Silti sen tuottamaa teknistä laatua pidetään erinomaisena.
Hyväkin podcast saattaa jäädä huomiotta, jos sitä ei ole jaettu oikeissa jakelukanavissa. Suomen Podcastmedia auttaa kanavien valinnassa.
Suomen Podcastmedia tekee asiakkailleen podcasteja avaimet käteen -periaatteella. Mitä kaikkea ostajan kannattaa tietää?
Podcastin tuottamiseen on monta mallia, ja yhteistyö tarkkaan valitun tuotantoyhtiön kanssa johtaa yleensä parhaisiin tuloksiin.
Oletko pettynyt podcastin tuloksiin? Se ei välttämättä tarkoita sitä, ettei yleisöä kiinnosta. Kannattaako kokeilla uudelleen?
Parhaimmillaan podcast on brändin rakentajana, yrityksen toimintaan sitouttajana sekä pitkäaikaisena markkinointikeinona.
Kannattaako yrityspodcast yhä toteuttaa, vai onko niitä markkinoilla jo liikaa? Lue analyysimme tämän hetken podcastmarkkinoista!