Monessa podcastissa valittua aihetta käsitellään epäselvästi tai pintapuolisesti. Hittipodin voi toteuttaa ainoastaan olemalla ainutlaatuinen.
Kaupallinen yhteistyö podcastissa hyödyttää kaikkia osapuolia – podcastin tekijää, yhteistyökumppania sekä erityisesti kuulijoita.
Työnantajamielikuva on tärkeää aloilla, joilla tekijöistä käydään kovaa kilpailua. Katso, minkä alan osaajia podcast puhuttelee parhaiten!
Meiltä Suomen Podcastmediasta kysytään aika ajoin, mikä on paras tapa saada podcastille kuulijoita. Vastaus on: uusi jakso.
Kaikkea ei tarvitse tehdä itse. Ryhdy yhteistyöhön alasi suosituimpien podcastaajien kanssa ja kokeile podcastia markkinointikeinona!
Vuosi 2022 on kaupallisille podcasteille huimaa aikaa. Markkinat kasvavat ja kuuntelijat hyväksyvät mainonnan entistä laajemmin.
Rahan tienaaminen podcastilla yleistyy Suomessakin. Mitä se vaatii, ja miten se onnistuu helpoimmin? Mistä löytyvät sponsorit?
Olemme tehneet neljä havaintoa siitä, mihin suuntaan podcastmarkkinat nyt kehittyvät ja mihin podcastissa seuraavaksi kannattaa panostaa.
Haluaisitko istua saman pöydän ääreen alasi asiantuntijoiden kanssa? Käytä podcastia tutustumisen ja verkostoitumisen välineenä.
Podcastin tekeminen voi tuntua liian monimutkaiselta prosessilta. Tässä selkeät syyt podcastin tekemiseen tai tekemättä jättämiseen.
Keväällä luodaan uutta ja moni asia kiinnostaa ihmisiä. Onko kevät 2022 oikea hetki oman podcastin luomiselle tai sisältöyhteistyölle?
Positiivinen työnantajamielikuva helpottaa osaavan työvoiman rekrytointia. Työnantajamielikuvaa voi rakentaa myös podcastin avulla.