Amerikkalainen podcast-tuotantoyhtiö on julkaissut neljä vinkkiä hittipodin tekemiseen. Lue, mitä mieltä olemme heidän ajatuksistaan!
Podcastia tehtäessä kuulijoiden saaminen ja kohderyhmän tavoittaminen on monen mielestä haastavampaa kuin tekninen toteutus.
Lähes kaikista muista tavallisimmista markkinointikeinoista poiketen podcast saattaa kiinnostaa kohderyhmäänsä vielä vuosienkin päästä.
Suomen Podcastmedia on saanut paljon kiitosta äänenlaadustaan. Katso, millaisissa tiloissa ja tilanteissa palkittuja podcasteja äänitetään.
Podcastia ei kannata käyttää ison massan tavoittamiseen vaan siihen, että sillä syvennetään suhdetta organisaation ja kuuntelijan välillä.
Monelle on epäselvää, mikä podcastin tekemisessä on tärkeää. Kokosimme listan 10 yleisimmästä myytistä, joita työssämme kohtaamme.
Podcastit ovat yhä kasvattaneet suosiotaan vuoden 2021 aikana. Mistä kaikesta on podcastmaailmassa vuoden aikana ehditty puhua?
Suomen Podcastmedian tuottama Podiatri-podcast palkittiin Finnish Communications Awardsissa. Miten palkittu podcast toteutetaan?
Suomen Podcastmedian järjestämässä kilpailussa haettiin Suomen tylsintä podia ja voittaja on nyt valittu. Millainen on voittajaehdotus ja kuinka valintaan päädyttiin?
Podcast menestyy parhaiten, kun juontajan eli hostin valinta osuu nappiin. Kuka olisi siis oikea henkilö yrityspodcastin hostiksi?
Yrityspodcastin aiheen keksiminen – saati rajaaminen – voi tuntua ydinfysiikalta. Lue, miten podcastaiheita kannattaa lähteä etsimään.
Podcast ei tavoita kaikkia kuulijoita, vaan sen on tarkoitus tavoittaa tärkeimmät kuulijat. Siksi kuuntelumäärät eivät kerro kaikkea.