Edustamme useita menestyneitä podcasteja, joihin etsimme kaupallisia kumppaneita. Yhteistyökumppanin asiantuntija pääsee vieraaksi podcastiin keskustelemaan ja nostamaan organisaatiolle tärkeitä aiheita laajempaan keskusteluun.
Pääset vahvistamaan asemaasi ajatusjohtajana sekä vakuuttamaan kuulijat osaamisellasi ja näkemyksilläsi. Voit myös viestiä potentiaalisille työnhakijoille työyhteisösi toimintatavoista ja arvoista. Podcast-vierailua voi hyödyntää myös myynnin tukena, kuten asiakkaamme Sarasen esimerkki kertoo
Pääset vieraaksi Suomen kuuntelulistojen suosituimpiin asiantuntijapodcasteihin, osaksi kokonaista jaksoa eli noin 30-60 minuuttia pitkää studiokeskustelua. Yhteistyö sisältää kaiken aiheiden konseptoinnista itse tuotantoon ja jakeluun. Tuotamme tarvittaessa myös markkinointimateriaalit käyttöösi!
Tuotantoprosessi on yhteistyökumppanille mutkaton: Sinun ei tarvitse miettiä hosteja, konseptia tai podin markkinointia – tulet vain mukaan!
Voit hyödyntää podcast-sisältöjä yrityksen omassa viestinnässä vähintään useiden kuukausien ajan.
Jos organisaatiollasi on oma podcast, tukee vierailu myös sen markkinointia tavoittamalla uusia kuulijoita tai jopa kokonaan uusia yleisöjä.
Kokemuksemme mukaan hyvin! Kaupallisuus on nykypäivää ja markkinassa on vielä reilusti tilaa myös kaupalliselle sisällölle. Kuulija suhtautuu tuntemansa vaikuttajan ja seuraamansa podcastin kaupalliseen sisältöön yleensä hyvin myötämielisesti.
Sisältöyhteistyö suunnitellaan niin, että se on podcastin hengen mukainen, mutta samalla myös yhteistyökumppania palveleva.
Mitkä aiheet kiinnostavat kuuntelijoita? Mitä muita mainosratkaisuja on?
Podcastin juontajan spiikkaama mainos podcast-jakson alussa on kevyempi keino hyödyntää podcastia kanavana ja sopii esimerkiksi oman podcast-sarjan markkinointiin.
Kysy lisää pre-roll mainoksista ja ota yhteyttä alla olevan painikkeen kautta.
Psykopodiaa -podcastissa toteutetut kaksi minisarjaa haastoivat mielenterveyden ongelmiin liittyvää stigmaa. ja saivat tuhansia kuunteluita, jotka yli kolminkertaistuivat yhteistyön aikana muutamassa vuodessa.
Saranen hyödyntää Psykopodiaa -sarjassa tehtyjä yhteistyöjaksoja osana asiakasviestintäänsä, erottautuen sähköpostitse asiakkaille lähetettävästä materiaalitulvasta.
Pohjolan Voiman Sähkö tulee töpselistä -podcast on hyvä esimerkki siitä, kuinka podcastin suunnittelulla ja markkinoinnilla on iso rooli tavoitteiden saavuttamisessa. Yhtiö oli jo luovuttamassa podcastien suhteen, kun he kääntyivät puoleemme.
Suomen Podcastmedia. All rights reserved. 2024