Haluatko päästä vieraaksi suosittuun podcastiin?

Edustamme useita menestyneitä podcasteja, joihin etsimme kaupallisia kumppaneita. Yhteistyökumppanin asiantuntija pääsee vieraaksi podcastiin keskustelemaan ja nostamaan organisaatiolle tärkeitä aiheita laajempaan keskusteluun.

Hyö­dynn­ä­ val­mis ylei­sö ja vai­kut­ta­jan henkilöbrändi

Pää­set vah­vis­ta­maan ase­maa­si aja­tus­joh­ta­ja­na sekä va­kuut­ta­maan kuu­li­jat osaa­mi­sel­la­si ja nä­ke­myk­sil­lä­si. Voit myös vies­tiä po­ten­tiaa­li­sil­le työn­ha­ki­joil­le työyh­tei­sö­si toi­min­ta­ta­vois­ta ja ar­vois­ta. Podcast-vierailua voi hyödyntää myös myynnin tukena, kuten asiakkaamme Sarasen esimerkki kertoo

Helppo työkalu podcastin kokeiluun

Pääset vieraaksi Suomen kuuntelulistojen suosituimpiin asiantuntijapodcasteihin, osaksi kokonaista jaksoa eli noin 30-60 minuuttia pitkää studiokeskustelua. Yhteistyö sisältää kaiken aiheiden konseptoinnista itse tuotantoon ja jakeluun. Tuotamme tarvittaessa myös markkinointimateriaalit käyttöösi!

Podcast-kumppanuudella on monia etuja

Sulava tuotantoprosessi

Tuotantoprosessi on yhteistyökumppanille mutkaton: Sinun ei tarvitse miettiä hosteja, konseptia tai podin markkinointia – tulet vain mukaan!

Kestävää viestintää

Voit hyödyntää podcast-sisältöjä yrityksen omassa viestinnässä vähintään useiden kuukausien ajan.

Tavoita uusia kuulijoita

Jos organisaatiollasi on oma podcast, tukee vierailu myös sen markkinointia tavoittamalla uusia kuulijoita tai jopa kokonaan uusia yleisöjä.

Yleisö on jo olemassa, joten kumppanuudessa ei ole riskiä epäonnistumisesta.

Edustamamme podcastit tavoittavat monikymmen­kertaiset kuulijamäärät keskiverto yrityspodcasteihin verrattuna.

Miten kuulijat suhtautuvat kaupalliseen sisältöön?

Kokemuksemme mukaan hyvin! Kaupallisuus on nykypäivää ja markkinassa on vielä reilusti tilaa myös kaupalliselle sisällölle. Kuulija suhtautuu tuntemansa vaikuttajan ja seuraamansa podcastin kaupalliseen sisältöön yleensä hyvin myötämielisesti.
Sisältöyhteistyö suunnitellaan niin, että se on podcastin hengen mukainen, mutta samalla myös yhteistyökumppania palveleva.

Mitkä aiheet kiinnostavat kuuntelijoita? Mitä muita mainosratkaisuja on?

Meiltä myös podcasteihin hyvin suunniteltuja pre-roll-mainoksia.

Podcastin juontajan spiikkaama mainos podcast-jakson alussa on kevyempi keino hyödyntää podcastia kanavana ja sopii esimerkiksi oman podcast-sarjan markkinointiin.

 

 

Kysy lisää pre-roll mainoksista ja ota yhteyttä alla olevan painikkeen kautta.

Kokemuksia podcast-kumppanuudesta

Terveystalon podcast-jaksot nousivat Lääkärilehden suosittelemiksi

Psykopodiaa -podcastissa toteutetut kaksi minisarjaa haastoivat mielenterveyden ongelmiin liittyvää stigmaa. ja saivat tuhansia kuunteluita, jotka yli kolminkertaistuivat yhteistyön aikana muutamassa vuodessa.

Saranen Consulting avasi ovia vaikeasti tavoitettaviin asiakkuuksiin

Saranen hyödyntää Psykopodiaa -sarjassa tehtyjä yhteistyöjaksoja osana asiakasviestintäänsä, erottautuen sähköpostitse asiakkaille lähetettävästä materiaalitulvasta.

Add headline here. Add longer headline here. Please

Pohjolan Voiman Sähkö tulee töpselistä -podcast on hyvä esimerkki siitä, kuinka podcastin suunnittelulla ja markkinoinnilla on iso rooli tavoitteiden saavuttamisessa. Yhtiö oli jo luovuttamassa podcastien suhteen, kun he kääntyivät puoleemme.

Kysy yhteistyöstä esimerkiksi näihin suosikkisarjoihin: