Blogi

Lue alta podcasteihin liittyviä artikkeleitamme.

Oletko jo tehnyt podcastin ja pettynyt sen tuloksiin?

Oletko pettynyt podcastisi tuloksiin? Se ei välttämättä tarkoita sitä, ettei yleisöä kiinnosta. Kannattaako kokeilla uudelleen?

Lue koko artikkeli

Podcastin hyödyt yrityksille: monipuolista, pitkäkestoista markkinointia ja mielikuvan rakentamista

Parhaimmillaan podcast on brändin rakentajana, yrityksen toimintaan sitouttajana sekä pitkäaikaisena markkinointikeinona.

Lue koko artikkeli

Onko yrityspodcasteille vielä tilaa markkinoilla?

Kannattaako yrityspodcast yhä toteuttaa, vai onko niitä markkinoilla jo liikaa? Lue analyysimme tämän hetken podcastmarkkinoista!

Lue koko artikkeli

Viisi selkeää hyötyä yrityspodcastista – mitä Suomen Podcastmedian peruslupaus tarkoittaa?

Podcastin äänittäminen itse käy koko ajan helpommaksi. Kerromme, miksi kannattaa silti kääntyä ammattilaisen puoleen podcastia tehtäessä.

Lue koko artikkeli

Bisneshyötyä podcastista: Podcast brändirakentamisen työkaluna

Podcast on tehokas keino sekä yrityksen brändin että henkilöbrändin luomiseen ja vahvistamiseen. Podcast sitouttaa kuulijat tehokkaasti.

Lue koko artikkeli

Konseptoinnin muistilista: Miten tehdään hyvä podcast-konsepti?

Hyvän yrityspodcastin tekeminen lähtee podcastin konseptoinnista. Kerromme, mitkä asiat määrittelevät onnistuneen podcast-konseptin.

Lue koko artikkeli

Lataa lisää