Blogi

Lue alta podcasteihin liittyviä artikkeleitamme.

Top 4 yritysten haasteet podcast-markkinoilla syksyllä 2022 (ja ratkaisu niihin)

Hyvin tehdyt podcastit kiinnostavat kuulijaa. Miten yritys menestyy sirpaleisilla podcast-markkinoilla syksyllä 2022?

Lue koko artikkeli

Oppeja Amerikasta/podcast-mittaaminen: älä tuijota vain kuuntelukertoja, kuunteluminuutit ovat todellinen mittari menestyksestä

Podcast ei ole lyhyttä markkinointipommitusta vaan pitkäkestoista vaikuttamista. Tuloksia ei kannata mitata pelkillä kuuntelukerroilla.

Lue koko artikkeli

Jenkkipodcastaajan resepti hittipodille: Ole suuri, karvainen ja röyhkeä

Monessa podcastissa valittua aihetta käsitellään epäselvästi tai pintapuolisesti. Hittipodin voi toteuttaa ainoastaan olemalla ainutlaatuinen.

Lue koko artikkeli

Näin hyödynnät kaupallista yhteistyötä podcastissasi

Kaupallinen yhteistyö hyödyttää kaikkia osapuolia – podcastin tekijää, yhteistyökumppania sekä erityisesti kuulijoita.

Lue koko artikkeli

Kolme alaa, joilla podcastia voi käyttää rekrytoinnin tukena

Työnantajamielikuva on tärkeää aloilla, joilla tekijöistä käydään kovaa kilpailua. Katso, minkä alan osaajia podcast puhuttelee parhaiten!

Lue koko artikkeli

Miksi podcastit tehdään kausittain?

Meiltä Suomen Podcastmediasta kysytään aika ajoin, mikä on paras tapa saada podcastille kuulijoita. Vastaus on: uusi jakso.

Lue koko artikkeli

Lataa lisää